160730 bad bad bad bad bad bad...

Mycket bad blir det. Men jag trivs ju med det. Veckan innehåll grisslinge havsbad och sickla strand förstås, en sväng till åkersberga med kvällsdopp och fina grejer, tillbaka till nacka och mer trivsel. Hittar min lilla egen lucka ibland och nån av missarna brukar haka på. Idag hängde jag med pappa, och det blev minsann bad idag igen. Idag med rasmus och gänget på Ingarö Havscamping, den lilla pärlan med hopptorn osv. Vattnet var underbart och vi hade en härlig dag och skrattade mycket den lille och jag. Blev bättre på dykning och hoppning idag med mer frånskjut i dyket och med ihopsamlad i hoppet. Kul! Leken fortsatte i finntorp ett tag och när regnet kom så sprang vi ut och körde kosackdans. Såklart! Hemma hade vi ett efterlängtat mys i soffan i pappas knä och jag roddade det som en eventproducent, från filtar och dricka till tv och pyjamas. Började gäspa till och vi fångade ögonblicket och jag somnade så gott. Men jag hann ställa lite frågor om United och Zlatan som spelade på tv... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0