160502 mysiga jag

Idag reflekterade jag en del över de sånger vi ska sjunga imorgon på ett äldreboende. Bä bä och imse vimse... Är vi inte lite stora för det, när vi trots allt kan andra sånger. Nåja, men bra att jag tänker och tycker till och har åsikt ibland, och här har jag nog en poäng. I övrigt som vanligt, lek och läxa, middag, sen tog vi en promenad till tempo och slutade med att kicka lite boll på gården, bara vi två, mysigt. Var sådär trött så att jag försökte dra ut på tiden istället för att komma till ro, men det kom jag. Funderade dock först på hur många dagar jag levt, och rasmus. Sen började jag fråga om timmar, men det fick vi ta en annan dag... Här två bilder från igår. Papperåtervining med storis och altanmys med mormor och katterna. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0