160509 full av prat med fläskläpp

Vet inte om det var solen eller annat men en fin dag från start till mål. Förutom en fläskläpp. Ramlade på skolan, blod och allt, men blev tröstad och repade mod. Torkade bort blodet på mig själv. Lilla jag. Men fläskläppar är en del av livet. Nu har jag lärt mig det också. Åt frukost på skolan, längesen, men pappa skulle till jobb tidigt. Gick fint. Jag undrade om jag fick en glass när han kom. Med min läpp och sommarsol kunde han inte säga nej... Lekte så härligt på gården, läste bok bättre än någonsin, var full av bubbel, spelte piano, lekte på gården igen, duschade och bubblade ur mig mer bubbel, kom knappt i sömn. En bra dag, med fläskläpp. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0