161117 goda minnen

Veckan har rullat på, inget konstigt. Idag tänkte jag och pappa samma sak, torsdagspizza. Inte för vi tar pizza varje torsdag, skulle se ut det, nä men nån gång ibland när vi bara vill sitta och prata lugnt och inte ska ses i helgen. Så blev det, med en stor kanna vatten till. Läsk och sånt tas till helgen. Gick hem först och lastade av. Sysslorna gjorda och vi kunde slappna av. Hemma gick jag igång på gamla pysselböcker och skrivböcker och låg i hallen på golvet och läste dom och skrattade. Var trött eftersom jag var sådär charmigt omständlig som bara jag kan men vi hann mysa och läsa lite i alla fall. Gjorde min sedvanliga kullerbytta i säng, en rutin sedan några månader. Fråga mig inte varför. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0