161020 skön vardagsbubbla

När vi pratade om bra saker från idag så sa jag att skolan var rolig idag, och det brukar den vara. Det är bra det. Och igår mysläste vi boken på kantat i sängen. Nytta o nöje. Var sist på fritids när pappa kom idag men ibland blir det så, och det är faktiskt inte dumt att komma till ro lite efter dagen. Jag och Carin hade haft det bra vår lilla stund. Jag frågade om vi inte kunde ta en torsdagspizza. Ingen rutin vi har, men jag kallade det så. Så blev det... En hel kanna vatten drack vi upp. Fick ett paket av farmor i posten, en slags orm man kunde vrida och göra figurer av. Tydligen hade mamma och pappa såna när dom var barn. Blev sittandes med den en stund i en bubbla, den fångade mig. Sen fastnade jag i duschen och satt nynnandes på en liten pall i en evighet. Kom till ro och då kom tjet... Men vi somnade alla tre rätt kvickt ändå. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0