160904 fars lilla esther, i skogen gick..

..plockade blåbär, blåa fingrar hon fick, vad gjorde hon med dom, plocka mer plockar mer plocka mer... Vaknade lite för tidigt igen men vad gör man. Skolpysslet efter frukost och tv blev därmed jobbigare men jag kämpade och fick till det allt mer och det blev allt roligare ju mer jag vaknade till... Det är ju trots allt kul att lära och kunna. Åk 2, nu åker vi. Sen drog vi till rasmus för lite lek och lunch. Gick till skogs och vilken skog dom har egentligen! Som en sagobok. Vi plockade blåbär och lingon och Anders letade svamp. Riktigt skönt att gå där och lufsa. Hem och mös lite och så dök farmor upp. Vi unnade oss en glasssked med blåbär och så mös farmor och jag i soffan en stund på egen hand. Hem till kantat och kvällning och att kolla in ny garderob! Morran hängde kvar på min axel som en väska. Gonatt.. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0