160918 fys och mys

Huga vilken träningsvärk jag hade i benen från dansen igår! Nästan så att det inte var bra faktiskt. Hon var snäll men körde för mycket benträning. Nåja, tror det kommer lugna sig. Men vi blev oroliga, vi skulle ju ha kul på Sicklaloppet idag. Jag stretchade och mjukade upp. Mjukade upp hjärnan också med lite symmetripyssel. Sen drog vi till sickla och mötte upp rasmus och gänget. Han skulle springa en halvtimme efter mig. De hade fixat hejaskylt till mig och rasmus och stämningen var lite folkfest över det hela. Jag drog iväg med mina trötta ben och jag sprang lagom och hade kul. Det är grejen, ha kul och göra sitt bästa. Gänget hejade på målrakan. Stolt över medaljen. Rasmus sprang och jag och Kristina sprang efter och hejade och pappa viftade med skylten. Farfar och Anders hojtade i målfållan. Sen hakade jag på rasmus. Pappa skulle springa kl 13, lite längre, och där kunde jag ju inte stå. Farmor dök upp och vi hade det gött med rasmus. Som om det inte var nog. Kalas 15-17 på landågården med stella. Svettiga pappa hämtade och jag duschade och blev så fin och hade kul. Till slut till kantat och minsann om inte mormor och morfar dök upp. Härligt. Mot ny god vecka. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0