160929 idrott och musik

Vardagarna har lunkat på och jag med dom. Är på en bra plats i huvet liksom och jag rullar på med hem och skola. Läser och leker, skriver och skrattar, räknar och röjer runt. Idag hade vi joggingdag i nyckelviken för en god sak. Jag, Magdis och storis kan ha sprungit 7,8 km. Pappa tyckte det var lustigt mycket men det stod det på frökens klocka och så höll vi på i 1 h 15 min. Varv efter varv runt ängen med omgivning. Kanske det stämmer. Fantastiskt! Sen hämtade farfar, pappa blev sen. Vi handlade köttbullar på tempo, gick hem och övade lite på pianot innan lektionen och så hem till gården och lek medan farfar kokade mat, och då kom pappa hem. Fick en mysstund och så passade vi på att göra tidig kväll. Sömn behövs här i huset. Zzzzzzzzzz E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0