170428 energi

Idag var vi på moskébesök i norra Stockholm. Vilken resa, på alla sätt, bra och lärorik. Pappa fick höra på håll att jag blir lite tankfull över om vi liksom kommer hem ordentligt när vi är ute och far med andra än nära och kära. Man sitter på en buss med en massa människor men är vi på väg hem? Tryggheten kommer, det gör den. Hemma hade vi lite fredagslugn med tuva och Staffan. Lugn och lugn, jag och tuva sprang järnet i parken innan middag där pappa och jag fick andas lite i soffan, men sen var det minsann på det igen med tuva. Jag verkar ha spring i benen kvar som oftast efter skolan. Hög energinivå typ. En pojke på gården sa häromdagen att jag har energi för hela skolan. Jag tror han menar väl, och jag tror det är bra med energi. Kvällen blev sen men så gott vi somnade. Nu väntar en dags längre helg och vi ska ta vara på det. Gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0