170813 bra da med bad, spa och pa

Kort rapport om helgen. Kantattjejerna har precis fyllt år så jag bjöd på hemma-spa för dom igår, och vi följde upp med spa ida´ också... Jag tycker det är kul att greja med arrangemang. Det är bra det. Hade lite kalas idag också. Och bad! Alltid läge för bad. Pappa hämtade för ett par timmar, vi ville ju ses, men praktiskt att sova på kantat inatt eftersom fritte är stängt imorrn och mamma är ledig. Vi fick en mysig middag och bra snack ihop, skrev in lite grejer i min markus och martinuskalender, var jag ska sova och skolstart och "sånt"..., och så fick jag också haka på gårdsgänget lite grann och teama upp liksom. Ner till kantat igen och tvätta ur spa-oljor ur håret... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0