170814 sommar-sessa

Hade klurat ut att Tuva skulle till grisslinge idag, men kantat var inte sena på att köpa idén. Sagt o gjort, och vi fick en finfin dag, där man också kunde prova strandgrejer, och jag är aldrig sen på att prova grejer. Stand up paddling, även om vi satt på brädan. Sen kokade jag och tuva ihop att det var middag och övernattning hos dom, sagt o gjort... Men pappa hämtade på kantat och jag hade mina nya fina gympaskor jag köpt för ett presentkort vi hittade. Överlycklig var jag. Hann gå in på ett bankkontor för att kolla ett konto. Bankkontor, bara en sån grej. Hemma drog gården och pappa fick ge sig ut till skogs istället, efter att ha kört till kantat igen och hämtat flipsflopsen, ja jisses... Gjorde nån slags charad/mim för att illustrera att jag gärna ville att han hämtade dom. Vad gör han inte va... Det drog ihop sig och vi kramade hejdå hos tuvas, ett par gånger, det är alltid lite speciellt när man inte ska sova hemma. Nu sover jag, kanske... E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0