170822 allt ok

Upp i ottan, men ok, gillar ju skolan och kompisarna och när jag väl vaknat till är det med obekymrade steg det bär iväg. Farfar hämtade idag för att köra mig fram o tillbaka från fotbollen. Tack för det farfar. Pappa kom förbi vid halv sex för att säga hej, sen for han tillbaka igen för föräldramöte. Vi möttes hemma sen efter mötet när jag hängde med gänget lite. Sa hejdå till farfar och till gänget och så höll vi kväll. En mysig liten stund där vi pratade kort om dagen och kvällen och skolan och att läget känns helt perfekt. Provade banan med mjölk som kvällsmys. Gott! Fotbollen förresten, jag och Eldana är lite onöjda med ett par i laget som inte bryr sig på träning eller match. Då går det ju inte att passa dom, och gör man det så rullar bara bollen förbi. Hm. Hoppas de piggar på sig, eller att de vuxna berättar att man gör så gott man kan i alla fall, annars får vi titta på transfermarknaden igen... Somnade gott i soffan med tjet efter att pappa läst en bit. Skönt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0