171206 inget men rätt mycket

Igår en fullspäckad dag med mammamys och basket. Vi hann med både det ena och det andra. Idag rätt fullt också. Framåt em skriver pappa att han snart går i möte men att vi hörs efter och att vi ses hemma vid vanlig tid. Dock, hamnade jag på tuva och moas musikavslutning som gjorde att vi möttes hemma lite senare istället, men jag hade haft kul, och jag hade gjort mina "måsten"... På landå ville jag verkligen unna pappa en pralin ur den unika pralinbox han köpt (inte alladinpris...) av en f d jobbarkompis som går en ljus framtid till mötes. Jag tog en jag också. En liten, då och då, är ok, nån hela tiden är tok. Lite champions league, lite bra padda, lite bok att somna till och lite eget förverkligande så sov jag gott till slut. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0