171208 från Pad till Dad

Igår firade vi Mickes födelsedag lite granna, men var också vi minsann på Paddington 2 mamma och jag. En skön lugn trevlig stund. Idag vankades decemberdisco på skolan. Pappa hade grejat och haft sig, lite med hjälp av mig förstås, har ju lite koll på skolläget liksom, men kunde inte vara med på plats pga jobb så farmor hämtade, farfar lämnade grejer, vi tog det lugnt och skönt, jag fixade till mig, farmor lämnade, och hämtade... Kul disco, kul med kompisar, men också skönt att landa hemma och farmor och jag myste fredag och kom ner i varv på bästa sätt. Sen kom pappa och vi rundade av kvällen och jag la mig till ro efter några reflektioner och kramar. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0