171222 gott för nu

Dåså, rundade av veckan med julavslutning på skolan igår. Alla klasser gjorde något för sina föräldrar, vi sjöng, och eftersom jag är med i skolans lilla kör också så bjöd vi på ett par extra sånger. Väldigt mysigt och roligt och vi sa hejdå i matsalen till barn och föräldrar i klassen. Mamma och pappa var där och vi fick ihop det riktigt bra med fikabröd, must och så. Idag hakade jag på Ella en timme innan annat väntade. Vi gick till vår gård där hon träffar en tant ibland och jag kunde inte hålla mig, jag gav henne den stora nallen jag har och fått från tredje fjärde hand nån gång i historien. Ville så gärna det, hon älskar nallar och jag älskar att göra någon glad. Strax efter hämtade Rasmus och anders mig för att åka till forum. Pappa hämtade sin nya scooter. Vi möttes alla på forum och tog en after school typ. Hemma hann vi träffa tuva hos henne en stund innan vi varvade ner hemma. Lite paddsnack på slutet som mynnade ut i ett kramigt samförstånd och utan missförstånd. Här ska sovas. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0