171227 mycket mellandag

Vaknade hos tuva och pappa kom över. Vi skulle fixa mitt pepparkakshus som jag så gärna ville men hade otur. För många väggar var paj. Till forum och säkrade upp med två extra hus samt lunch. Meckade på rätt bra, får ett fokus som är mycket intressant, ställt mot det fokus jag inte riktigt alltid har när vi ska skolpyssla, vilket vi trots allt måste hitta ögonblick för under lovet. Tog en paus med Bounce i skärholmen med tuva, sen satte vi det lätt som en plätt förstås, middag hemma med pappa och så lite Ronja på det. Bett pappa ladda upp tangentbordet för datorn så jag kan komma igång. Verkar sugen. Blir bra det. Somnade till slut till golf, som jag alltid vill, det går inte med svenska deckare eller så... Nå. er E
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0