170204 mellomania

Vaknade lite föt tidigt men vad gör man... Bra morgon med både slapp och pyssel. Danspremiär, kändes väldigt roligt och blev så också. Mycket dans och uttryck rent allmänt i lilla mig. Köttbullar och makaroner väntade som vanligt hos farfar och vi gav oss t o m på en utflykt till saltis golfklubb för lite span och fynd i shopen. Hakade på med gott humör även om det inte var min grej riktigt, men ibland får man ju haka på laget liksom. Pratade om att det skulle bli lite kul att prova på årstafältet i vår och varför inte, de har ett bra glassortiment också... Pappa och jag tog en fika på forum innan hemfärd där vi laddade för kvällen och mello. Farmor hälsade på och vi mös så mycket att vi t o m tog en nap medan pappa joggade. Gjorde klart att Beata skulle komma förbi och heja med mig och vi hade bubblande roligt och dansade galet i våra onepieces. Lite soffhäng med pappa och i säng, Oj va jag somnade gott E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0