170108 flicka på täppan

Bra dag, mycket lek och fys, och jag är ju sån, också. Fick en körning på gården på förmiddagen igen (efter en härlig sovmorgon, hade i sömnen omfamnat pappa och pappa ville ligga kvar så tills jag vaknade...). Efter frukost gjorde vi ett lassemajakorsord innan jag for ut. Kul liten rutin vi hittat. Efter lunch klädde jag mig för eftermiddagens aktivitet, men först hann vi hälsa på farfar lite kvickt med sina 50 år gamla vinterbrallor från skottland och sen en fika hos rasmus och lite spel och snack om deras flytt som blir spännande för oss alla. Sen minsann, cheer leading prova på med föreningen Twisters. Sa till pappa att jag var jättepirrig i magen. Kände ju ingen och visste inte vad det handlade om egentligen. Men sånt gör att man växer inuti sa pappa och jag sa och visade att jag förstod. Väl där var det ingen tveksamhet. Körde på och hade kul, lyssnade och lärde. Det var en blandning av gympa, dans och akrobatik. Vi får se var och hur det eventuellt kan ta vägen. Ingen tvekan om vem jag är på bilden. Jag sticker fram, förstås. Firade med en hamburgare och hittade en lämplig kulle vid kvantum att fira mig själv ifrån. Kom i säng i bra tid. Nu drar vårsäsongen i livet som 9-åring igång så det gäller att vara laddad för allt kul som händer, igen! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0