170111 9

Oj vilken dag! Mamma bjöd på födelsedagsfrukost, bland annat två dammsugare... Fick direkt en snygg tröja jag hade i skolan. Sen stack vi till maxi och köpte glass till min klass. Uppskattat... Farmor och farfar hämtade och vi hade en seneftermiddag och kväll ihop med mys innan pappa kom hem, han var tvungen att hjälpa Kristina och Anders med en soffa i snöyran, som skulle in genom sovrumsfönstret på andra våningen! I snöyran! Pappa vet knappt hur det gick till. Han kom hem iallafall och jag fick äntligen gå in i mitt rum, som han gör om varje år. Snart, efter att ha tittat på femtio program av Fixa Rummet, så gör vi det ihop... Turkosa väggar bland annat. Från lite småbarnsrum till barnrum. Sen fikade vi i köket och jag öppnade lite klappar, alltifrån morrontofflor och halsduk till mc-hjälm och bok ända från Åmål. Sen var det födelsedagsdusch och mys. Ringde och tackade Ina i Åmål. Kom till säng och ro till slut, mycket intryck idag förstås. Och lite firande kvar i veckan. Tack för att ni vill uppmärksamma mig. Mamma tog en bild på mig imorse. En kopia från bebisdagarna. Pappa kom aldrig åt att fota mig ikväll så han lånar en bild jag själv tog, även om den är spegelvänd... Drömmer sött. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0