170121 mycket lek på liten yta

Ringde pappa på jobbet i fredags och roddade ihop en hemgång med storis. Värsta koordinatorn i vardande. Hade det fint förstås innan pappa kom förbi och så var det nästa kapitel samma dag, en kväll med tuva plus övernattning. Pappa hängde lite med Staffan och Emma men vi tjejer skötte vårt. Idag blev det mer häng förstås, och vi hamnade på Lek & Bus också. Kul att röja av oss, men vi hade fått fin luft i parken innan. Framåt sen eftermiddag fick pappa äntligen hem mig och vi hade en härlig lugn kväll. Vi gjorde fajitas tillsammans. Jag fixade det gröna, pappa kycklingen. Hittade en film på tv och ju längre den gick ju mer gosade jag till mig som ett litet barn under favoritfilten och var så oemotståndlig som man bara kan som ett litet barn. Somnade som en stock, det tar på krafterna att sova över hos kompisar... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0