170716 lektor i lek

Härlig ny sommarlovsvecka med kantat som bas, med skoj på hemmaplanerna. Grisslinge havsbad ca 200 gånger förstås men även äventyrspark med kantatligan med klättring och sparkning och åkning och skrattning. Hälsat på väsby och haft det gott, hälsat på tjejernas farmor, hann hälsa på farmor på landå och farfar i finntorp igår (fick flygplan) när vi körde tjej och grabbmiddag i skogalund, mellan godisköp på ica och godisätande på kantat... Jag verkar vara i toppform i humöret och må bra och ingen kunde vara gladare än jag. Och jag förstår att många runtom blir glada när man ser hur jag lyckas fånga lusten i leken. Häng på bara! E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0