170601 tiden och jag

Pappa och jag kom överens om att jag kunde gå hem själv idag. Vi sa runt fyratiden och jag gick med Julia vid 1615. Hem med ryggan och ut i parken. Pappa kom förbi vid 1700 och kollade läget och vid 1815 i stormen kom pappa till parken och undrade om jag hade koll på farfars klocka jag hade valt att ha på mig hela dagen... Nja... Visst, vi hade inte sagt någon tid, men börjar ju kunna agendan för kvällarna typ... Nåja, hem för middag och hann med ett starkt pyssel både innan och efter och tvätt o mys på det. Lite snack om lek och liv och lära och lust och sånt och hur det hör ihop och hur man måste hjälpa sig själv att få koll på läget, livet och tiden i det. Jag har bra koll på läget kom vi fram till. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0