170611 jag - en utemänniska

Glad att få in Tjet i sängen på morgonkvisten för lite mys. Han är inte riktigt lika medgörlig som kantatkatterna, men så är han ju envis den gamla token. Sen var det ny match på Boovallen. Var laddad och glad och lite spänd så att jag la väldigt mycket fokus på min "höga tofs" som fick oss att behöva stressa lite när vi skulle iväg. Jaja, fick väl ordning på det och kramade pappa runt magen på väg mot match i Lännerstatrakten. Idag var vi lite yrvakna kan man säga och var inte på plats riktigt på planen så tyresöflickorna från Hanviken tog en snabb stor ledning som de behöll, men vi kämpade på allt bättre och jag fick upp jakten en bit in i matchen och hade riktigt kul igen. Rasmus dök upp och hejade på. Sista träningen på tisdag förmodligen sen tar vi upp det i slutet av sommaren igen. Hemma blev det mycket häng ute i parken på eftermiddagen i den varma luften, och studsande på Sandras studsmatta. Farmor kom på besök och vi lunchade och fikade ihop och pratade lite sommar de närmsta veckorna. Landade på kantat till slut och somnade säkert väldigt gott efter helgens strapatser. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0