170615 rasmus och polarpris

Försökte äta frukost hemma på landå idag, för sovmorgonens skull. Men ack så långsamt det går... Nåja, vi kom iväg och framåt dagen ringde jag pappa från storis telefon och frågade och han svarade ja... Vi hängde hos dom och pappa kom förbi, för vi hade blivit bjudna på middag av Rasmus och anders. Hade ett kul häng där och Rasmus presenterade mig för en tjej på gatan som var ett par år äldre än mig och som hängde på oss och lite andra barn i lilla skogen bakom huset och i lekparken. En fin kväll. Väl hemma igen gjorde vi oss iordning för mys och jag ville gärna somna i soffan med pappa, det var en "viktig" musikprisutdelning på tv han gärna såg, och jag somnade snabbare än nånsin... Men nånstans fattade jag att det var fin musik det handlade om och jag hann läsa en del på textremsorna till och med. När det är intressanta ugglor i mossen så anar jag dom. En bra insomningsvariant dock som vi nog provar igen. Den verkar funka utanför fotbollsmästerskap... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0