170624 midsommarlabyrinten klarad

Midsommarhelgen började med att avsluta sportlägret. Ett kanonkul läger där det visar sig att jag är en fena på sport, som om det var nån överraskning... Nåja, men kul hade vi och det var en bra start på sommaren. Parkour, jag kan allt. Midsommarfrukost på kantat innan vi for till landå och mötte upp pappa. Det vankades midsommarlunch med köttbullar och Saltkråkan på farfars office. Sen kom gänget, spetsat med hedrande besök av mamma marju från Finspång. Kul kväll där Rasmus och jag körde hårt och vi hängde även en del med alla barn på gården som var där på fest. Kul för oss! Somnade sent och fick tack o lov sovmorgon, trots kisspaus 0730. Runt lunch sprang pappa och jag om varandra och pappa var ledsen över att han inte bett mig säga var jag var utan att vi kom överens om att jag skulle vara hos nån på gården, vilket jag var och skötte perfekt, bara pappa som fick ett ögonblick av nervositet när han inte visste var jag var. Marju och farmor kom på fika och sen tog vi minsann en utflykt med farfars bil till artipelag och strosade lite lagom innan vi åkte hem och tajmade Rasmus hemkomst från Sigtuna så marju kunde se skogalund också! Fick lite kväll med storis, längesen, härligt. Landade till slut med pappa i soffan och jag ville t o m somna till golfen i soffan, visste han skulle skriva blogg osv. Börjar fatta vad han håller på med, och verkar tycka det är ok. Hoppas jag får glädje av det när jag blir äldre. Man kan ju inte ha alla barndomsminnen på plats i huvet liksom. Förstår att några finns här i alla fall. Fortsätt ljuva sommarlov, fortsätt. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0