170502 vitsippan ute på planen där for

Hängde på Eldana och hennes mamma idag igen. Fotbollsdags på Tollare skolbollplan med Boo FF Flickor 08:4 kl 17-18. Vi provade en gång till och det råder ingen tvekan om att jag gillar detta just nu, och att göra det med Eldana. Så vi hakar på det där en säsong så gott vi nu kan med vår tid och så jag får springa av mig lite. Sen får vi se. En stund i taget. Pappa kom direkt från jobbet och såg oss göra lite övningar för att sen spela match. Jag har bra blick som sagt och har lite koll. Och som pricken över i så satte jag första målet, en stänkare i nättaket, faktiskt! Tjejerna gjorde high five och jag log med hela ansiktet. Hem på vespan och jag lutade mig mot pappas rygg och typ vilade rutinerat där bak. Hemma matlagning och skrivläxa om vitsippan. Var på tårna i huvet idag och kom ihåg allt jag läst. Lite lek på gården innan kvällsbestyren och så gonatt. Bad pappa att gå och lägga sig samtidigt. Sagt o gjort. Gonatt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0