170528 ingen anda i halsen men ande i flaska

Försökte sova ut och det gick skapligt, men tröttheten satt i ett tag. Men jag är en kämpe och ville kicka boll på planen en stund innan vi gick hemåt för att fixa och pyssla och att fara till forum för lite ärenden, jag behövde extra shorts, ett nytt suddgummi samt komplettera till mors dag... Sen tog vi tag i läget lite extra och gjorde årets första eriksdalbadstur. Behövde damma av det badet i huvet också och neråt Hammarby sjöstad så slog det mig... Nåja, där var tuva och moa och vi hann plaska en stund innan de skulle vidare. Pappa och jag fortsatte och min sen flera år egen roliga lek att dra upp pappas knut på byxorna fortsatte. Mysteriet i denna glädje fortsätter alltså. Det blåste upp och vi blåste hem. Jag typ sov när vi kom hem. Duschade av kloret och fick en stund med Beata ute innan mamma och micke hämtade vid vändplan. Dagens lustiga var bland annat att jag unnat mig lite Bamse på paddan. Där såg jag idag en kortfilm om när Bamse lurade in den dumma anden tillbaka i flaskan. Skolpysslet handlade om samma sak! Tack för denna långhelg allihop! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0