170531 lille skutt

Kom iväg till fotbollsträning i regnet i tisdags med Stella som också ska prova att spela. När pappa kom dit var vi bra blöta men det gjorde inget, det var ju kul. Blir match på söndag, så får jag känna på det också. Och som inte det var nog så var det idrottsdag idag i regnet. Tack o lov var det inte så farligt och vi klarade oss fint. Jag var en hejare på längdhopp visade det sig! Kul att skutta ett par dagar. Farfar hämtade idag, och japp, jag fick glass... Pappa hade en grej på jobbet men var hemma vid sex och så växlade vi över. Hängde lite med en flicka på granngården som jag och pappa hjälpte till att hålla ett öga på medan mamman lärde sig lite nytt med styrelsen. Somnade väldigt gott efter mina skuttiga dagar. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0