171106 Lagom lång skön glad dag

Riktigt mysigt imorse. Tjet hade börjat skrapa på dörren i lagom tid för mig att börja röra på mig faktiskt och vi fick en leende morgon utan stress. Men inatt ska vi prova att hänga ett lakan framför dörren så det inte skrapar. Och sen är det det där med mjauandet. Jag vaknar inte men pappas proppar räcker knappt... Jaja, han vill bara ha sällskap, men om han bara kunde vara tyst och inte berätta vad som hänt under natten, i realtid typ... Vi kramades hejdå på torget imorse utanför skolan och gav varandra hjärtan genom fönstret. Vi får gestikulera eftersom man inte ser varken ögon eller mun bakom hans vespaskydd. Ville haka på tuva hem och sagt och gjort. Kom hem i hygglig tid men det var borstning och natti natti i soffan nästan direkt. Behöver sova dessa längre dagar. Men jag är ju van från tidig ålder. Kan det här med morgnar trots allt. Nu sover jag sött, igen, som vanligt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0