171119 dagar med gott mod

I torsdags var det lite tok. En del av elen gick och middagen blev sen, men med gott humör fixade vi det. Blev lite dans förstås i lördags, pappa mötte upp med skorna och vi surrade lite vi tre på dansen. Visade min nya vinterjacka. Det börjar bli dags... Idag kalas på landågården. Mamma och jag hade fixat ett presentkort till Evan och pappa mötte upp på kantat eftersom han varit hos Rasmus. Hann knappt till gården innan jag var avklädd och på väg in till kalaset. Efter kalaset tog vi tag i läsläxan, med en bok vi (mamma kanske mejlar) ska bolla med läraren, vi tror alla barn känner att den är lite kraftig då boken vänder sig till klass 4-6, vi får se vad som händer. Så vi tog oss lugnt och fint igenom det tillsammans och löste alla knutar som dök upp på vägen. Gick riktigt bra och jag kände mig nöjd och glad över ett gott jobb. Sen spottade vi i nävarna, handlade mat på tempo, skickade en grattisbild till storis pappa som vunnit med pingislaget, och gjorde mat tillsammans. Riktigt kul och jag har ett gott självförtroende i köket. Intressant... Somnade bra och nu är det vinter. Nu kör vi på det. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0