171124 vardagens väsen

Vilket tok i tisdags. Vaknade och farfar var där. Inget tok och inget jag inte visste, men jag gick och blev dålig! Nästan så jag kände det på mig. Vaknade mitt i natten och bad att få sova på pappas arm, men annars lugnt. Jag och farfar fixade det fint, och sen kom farmor och stöttade upp ett tag innan farfar hjälpte till och såg till att jag kom i mammas händer. Så det kan bli. Det blev alltså två hemmadagar innan skolan drog på igår igen. Pappa blev sen från jobbet (tack o lov...), så jag fick glädjen att haka på storis hem. Det var längesen! Vi hade lajbans och tog ifatt. Åt pannkakor och myste och gympade och annat. Idag lugna bananer och sen kommunicerade pappa och jag på tele så allt skulle flyta på nån timme. Jag var mycket noga med att berätta vad som hände och vad jag gjorde. Vi möttes upp hos tuva och sen landade vi en skön kväll där och hemma. Allt har sina turer och man kan hitta mening i det mesta. Även denna gång. Tack alla. E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0