171001 alltid redo

Efter lite morgon blev den en administrativ stund, typ. Satte klart läxan och pratade lite ytterligare om vad man liksom har sånt till, vad man har skolan till, och vad det ska och kan leda till. Insikten förankrar sig djupare och djupare. Sköna och starka samtal blir det. Sen minsann jagade vi fatt på Rasmus och hans judoträning. Gick snabbt med vår lånade bmw... Sen blev det en halvdag med Rasmus. Hakade på familjen Klyvarevägen till gamla stan, när pappa behövde röja lite på jobbet. Sen drog Rasmus till kalas. Jag och Anders mötte pappa på forum och vi kom på att jag och Anders skulle fönstershoppa lite och pappa laga min och hans cykel och vespa. Vi möttes på olearys och kollade fotboll, fick haka på för en liten skön söndagskväll på klyvare. En schysst cykeltur hem för söndagsmys och ro. Nya vecka, nya tag, och jag är redo. Som alltid. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0