171029.2 gnetande och gudasänd

..ja det kan ha blivit fel i datumet igår, det handlade ju om lördagen, men runt tolvslaget så vet man ju inte så noga. Hursom, vi vaknade rätt tidigt, men man gör ju det första vintertidsmorgonen. Gav oss på läxan så den var gjord liksom, och denna gång var jag kanske inte så på tårna som jag kan vara. Vi pratade lite om det, att koncentrera sig för en stund och bara riva av något osv, så det inte tar evigheter att göra en uppgift, för uppgifter kommer ju i livet hela tiden. Det landade bra och jag vet vad det handlar om. Efter det tränade vi flickflack på mattan i vardagsrummet och jag skrattade gott, tycker det är så kul. Det vankades väsbyresa och pappa och jag landade där på eftermiddagen med gott surr och fika. Nu blir det lite häng med mormor och morfar, och lite alva också förstås. Kul! Pappa kom på när han kom hem att jag skrivit en hälsning till honom på min lilla svarta tavla på rummet, som han inte fick titta på innan han kom hem. Där stod det de bästa ord en förälder kan höra och läsa, har jag förstått... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0