170907 soffliggare

Söt och rar och förhållandevis pigg gick jag med nystruken blus till skolan. Eller förresten, jag rullade på pappas vespa som han skjuter framför sig pga ett trasigt avgasrör som annars väcker grannarna... Vi kramade hejdå och så gick dagen. Med skolfoto! Återkommer med det förstås. Hakade på tuva hem och lekte så pappa kom direkt, men vi fortsatte leka. Fick till slut lite kväll ihop i alla fall och tittade på när de lagade pizza i Italien på tv. Skulle vi inte gjort, blev sugna... Jaja, pappa sjöng mig till sömns i soffan där jag velat somna sista tiden. Strunt samma, bara jag somnar. Nu med täcket i påslakanet. Kylan är tillbaka, lika bra att acceptera, även om jag snor runt täcket runt mig som om jag var draperiartist på en cirkus och ändå ligger med rumpan i vädret, med byxor såklart. Som vanligt när jag är trött så slutade jag aldrig prata... Vi fick stänga av mig hihi. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0