180401 ständig hoppfullhet

Vaknade med hopp i benen, jag visste det var dags för en ny trampolinpark i Barkarby, Jumpyard! Jag hakade på Beata dit som ville göra en utflykt med mig. Jag längtade och jag fick mitt lystmäte tillfredsställt. I have hoppy legs! Hemma kunde vi liksom inte släppa taget så vi lekte vidare ute i skogen där jag råkade skrapa mig under ögat på en pinne, träffade farmor en spontanstund då hon kommit på litet besök, och passade sen på med övernattning med Beata även om pappa och jag fick lite stillsam middag ihop. Beata och jag sov i stora rummet och Tjet och hon blev kompisar efter en stund, och det visade sig även imorse. Följde med BB (som jag kallar henne) och så njöt pappa och jag av några timmar på egen hand. Vi började med att tvätta scootern på OK, det är ett helsicke att hålla i högtrycken, men jag blir bättre. Sen till forum för enkel fika och surr och lite koll inför Rasmus födelsedag under måndagen. Vi hittade en fräsch keps bland annat, säg inget... Lite mys i soffan, ett kapitel i en bok, lite presentinslagning som testar tålamodet med tejpen och grejerna, en skön dusch inför påskmiddag med väsby och så soffmys som i gamla tider i badrocken. Fin stund. Sen iväg till kantat och nya tag, och middag. Tack för detta. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0