180425 sydeurope

Kort rapport, ett par vanliga bra dagar, med basket igår och en vardagsövernattning av stella på kantat. Vi somnade faktiskt i god tid. Idag hakade jag på tuva hem och vi lekte och njöt ute. Gick hemåt för att fika med pappa och stora micke som hade gjort mjuk pepparkaka. Trevligt. Blev glad över att få somna till champions leaguefotboll och frågade om lagen Real Madrid och Bayern München. Spanien och, Italien trodde jag, inte lätt att veta var Munchen ligger bara sådär. Sen frågade jag pappa var jag kunde ha kommit ifrån om jag inte var svensk. Spanien sa pappa. Italien har alva sagt. Tycker alva och storis ser ut som norskor. Så tänker jag ibland. Kul hjärna. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0