180803 rull och ro

Vaknade med lite snuvig näsa idag och det kanske bidrog till att jag tusan i mig inte var sugen på att dra iväg på bad. Eller så var det nog för nu. Hursom, vi roade oss lite hemma innan vi cyklade till forum och gjorde nåt ett par ärenden. Mysigt det med när man kan göra det i lugn och ro. Tog t o m en fika innan vi cyklade hem för enklare lunch och ett program på ur-play. Hörde av mig till lite kompisar och Ella var hemma och på hugget så det blev lek där. Och inte bara det, även middag och kvällsdopp i en tjärn åt hasseluddenhållet! Och övernattning förstås... Var hemma och bytte väska, kramade pappa och blev bortburen på axlarna då jag kort nämnde att det var länge sen han bar mig så... Allt gott, sover gott, E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0