180809 koll på läget

Pappa och jag fladdrade in via cykelbanor, stock och sten till Djurgårdsfärjans provisoriska kajplats vid slussen för att möta farmor i förmiddags. Det gick bra förstås. Farmor var på plats och vi hade en finfin museumdag på skeppholmen, med lunch på moderna museet. Skönt att vistas inne idag ett tag. Hemma på landå var det dock ute som gällde. Hakade på tuva och moa på eftermiddagen och kvällen medan farmor höll dörren öppen på landå innan pappa kom hem. Hann med ett besök på kantat också för att kolla telefonen som spelar lite spratt för hennes telefon... Hade annars en fin lugn dag med farmor med lite andra inslag som också kan ge lite nytta och glädje men på ett annat sätt liksom. Allt hör ihop, hänger ihop, ska vara med, som soppa i en sked. Igår och idag har jag fångat ett par ögonblick av "koll på läget" som vi pratat om en del på landå. Intressant, och jag bara sneglar på pappa och ler. Jag vet nog jag, haha ;-). E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0