180815 lek o lugn

Var all over the place igår efter fritids och försökte koordinera så gott jag kunde med mamma och pappa. Gick rätt bra men samtidigt inte så lätt när man blir fångad i leken. Nåja. Vi käkade gott på asiaten på forum sen mamma och jag. Idag nya tag på fritids och sen lek med stella sen julia sen beata. Det liksom finns inget stopp. Men satte mig med två kapitel av lassemajaboken efter maten. Bara för att kliva ur karusellen för en liten stund, och vila i bubblan lite. Behöver ju träna ett annat slags fokus lite också, dags att plocka fram det på måndag. Kommer gå fint. Ikväll slutade jag med en skål körsbär pappa plockade på gården medan jag duschade. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0