180822 lock and load

Var en kämpe imorse som var lite trött men tuggade min macka och gjorde mig klar för att stänga, släcka och gå till skolan själv. Pappa åkte och jag skulle fixa till hemmet. Gjorde ett så grundligt jobb att jag skulle dubbelkolla en glipa i frysen vilket ledde till att isbiten som var där (frysen sönder, fixat ny ikväll...) var ivägen för att stänga ordentligt. Ringde pappa som var på vespan, han ringde tillbaka, jag berättade och det lät helt ok att lämna. Ansvarsfullt liksom. Joggade till skolan och hade en toppendag, första dagen på riktigt, med riktigt schema. Ringde och stämde av igen och så möttes vi upp för att träffa anders och Rasmus på forum och ta ifatt genom att testa en ny hamburgerrestaurang och göra lite ärenden. Kollat schemat lite, testat lite engelska glosor, brett en macka för imorgon, packat ryggan, liksom laddat skolkanonen för en ny dag. Känns kanon! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0