180828 från hundra till noll

Ännu en stark dag i skolan. Känner vinden i håret och i seglen. Nu kryssar jag fram och ta i trä, det funkar fint. Uppskattar fritidsklubben som arrangeras för oss på mellanstadiet, om än mot en peng. Vi är en liten skara men det känns tryggt och roligt. Jag trivs ju med folk. Blir bra det. Sen styrde jag och Stella upp vår basketträning där vi utgick från landå innan det var dags. Pappa dök upp och sa hej på basketen sen skoja vi om att jag tyckte det var skönt att han skulle springa och inte titta på mig, även om jag ville visa några tricks innan han stack... Körde hem och höll kväll och pratade lite om hur bra jag hanterar det nya och hur jag kan hålla i det, och att jag kommer att göra det. Somnade till pappas läsande som en gång i tiden. Bra metod att somna på. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0