181203 sötare än choklad

Vi har hittat jättebra i våra rutiner på morgonen. Vaknar lugnt och känner mig trygg med att ta mig an morgonen själv när jag har vaknat till och pappa då åkt. Idag gick jag och tuva iväg tidigt från fritids, det blev stopp i gympasalen pga en liten men ofarlig olycka, men tiden gick och vi ville ut och leka. Så vi hängde i regndiset ett bra tag innan vi tog oss in till tuva. Pappa ringde när han åkte och då gick jag hem. Jag påminde om att det minsann var på plats med en chokladkalender... Sagt o gjort, det och annat handlades och vi käkade middag och kollade vidare på UR om New Delhi, 24 miljoner invånare... Ibland sitter jag bara och gapar. Men tycker sånt här är allt mer spännande. Världen alltså. Vi läxade lite förstås och så njöt jag av den 1e, 2e och 3e december... Jag har ett så sött hjärta att en chokladbit knappt smakar i jämförelse. Pappas ord förstås... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0