181209 rak rygg och varm längtan

Började dagen med att göra ett nytt försök med att leverera mina beställningar. Fick ett napp, två var inte hemma. Men jag tog rundan och gjorde jobbet. Det är där det sitter. Och snart vankas min airboard som grädden på moset på denna upplevelse, där jag rätat på ryggen och bett om enskildas uppmärksamhet för en liten stund. Gott av och för mig. Hemma snickrade jag på några mattetal medan pappa städade, innan vi skulle åka till Stella där jag skulle hänga på eftermiddagen. Var kanske inte "där" ordentligt idag med matten och det kan man ju inte vara, men jag försökte iallafall och vi pratade lite om att göra saker även om man inte är på liksom. Det drar ihop sig mot juletid. Ska bli fint att se er alla under varma och mysiga former som vanligt. Längtar alltid efter er alla, det hoppas jag ni märker. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0