181213 landålucia

Hade erbjudit mig att fixa saft till luciafirandet med klassen, vi fick frågan om vi ville ta ansvar för något och jag ville bidra med saften som jag fixat själv på tempo. Det blev en fin och mysig dag på skolan där vi kunde gå runt och "mingla" med eleverna överallt, fika och pyssla. Åk 3 sjöng för oss. Mysigt, som sig bör. Gick hem och fick en egen stund innan pappa kom. Vi blev välkomnade på middag hos rasmus och anders och fin en trevlig stund som vanligt. Pratade lite om skolan, saker vi gjort och julen och så. Hemma körde vi ett engelskavarv och tränade lite på th-ljudet och fnissade. Jag lyser och lyste som den landålucia jag är. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0