181225 juldagar

Två innerliga dagar med nära och kära. Svårt att fundera kring nåt större, jag bara trivs och det rullar på, och bra är ju det. Känner mig trygg och glad, känner tacksamhet inför allt jag har runtomkring mig. Julafton med morfar och mormor och gänget. En fin stund enligt gammal fin plan. Idag jullunch på kantat innan jul på landå med pappagänget. Blev hämtad av rasmus och landade på landå där farmor och farfar redan var på plats. Är glad över klappar och glad över ett par fina dygn. Somnade till slut. Sa att det tagit lite längre tid att somna på slutet. Kanske är jag inte tillräckligt trött, kanske det snurrar lite i huvet då jag trots allt skriver mina nya kapitel hela tiden, kanske tänker jag på alla andras kapitel också, men jag somnar till, det gör jag, och sover gott. Tack alla för julen i år. E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0