180203 grannar

Huga, timmarna går och inte hänger vi med ordentligt. Men hinner göra lite ändå. Blev en tuva, moa, staffankväll i fredags där jag hakade på och möttes upp av pappa när han kom hem. Vi sågs i parken där jag och tuva fångade in fredagsläget i vinterkvällen. Pappa kom över och sa hej en stund innan jag blev erbjuden middag där med tjejerna. Pappa och jag avslutade gott i soffan som brukligt. Lördag med hemmapyssel efter frukost och padda. Segt tyvärr men kämpade på. En träning i sig. Att göra när man egentligen inte vill göra. Iväg till dans och glädje medan pappa och Staffan sprang. Köttfärssåslunch hos farfar, japp ni hörde rätt, och väl godkänt, vi slevade i oss och surrade ifatt innan vi skulle handla på forum. Väl där kom pappa på att han glömt kortet. Hem, där jag hoppade i duschen och han tillbaka och kom tillbaka när jag var klar... Avslutade det där pysslet med lite kämpa till men med en bra final med samförstånd och ny energi. In i kaklet liksom. Sprang till Beata där vi blev inbjudna till mellokväll. Längesen vi lekte och vi fick fina timmar ihop. En middagspaus hemma sen iväg igen och så gick vi dit ihop. Jag och beata hade myskläder och njöt i ett eget rum medan föräldrarna surrade i vardagsrummet. Tittade ut då och då för kommentarer och hjulningar, handstående osv. Avslutade under filt på balkongens soffa och snackade tjejsnack och fnissade. -Vi fnissar bra vi två. Hem och gonatt, och vi somnade som stockar i soffan båda två. Bra häng med grannar. Tack. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0