180103 hängaruntdag

Hamnade på frukost hos Rasmus imorse, vi skulle på bio med marmor. Gordon och Paddy, en fin och spännande liten film i sickla. Vi sa hejdå till Rasmus och Kristina och åkte till forum, där jag minsann klippte en sushi till. Efter lite snurr hem tillbaka och lugn stund och läsning innan pappa kom för att åka vidare till mamma för en stund med henne då det blir väsby ett par dagar nu. Vi käkade middag och surrade. Pappa hämtade och vi gjorde kväll. Jag packade ihop min säck och gjorde klart för min färd norr. Fin skjuts minsann, Anders hämtar mig då han ändå ska till jobbet i just väsby. Blir frulle på Risbylevägen. Risgrynsgröt? Nja... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0