180121 upp sen ner, hit sen dit, snön är vit

Bra natt och morgon, utvilad och glad. Med några timmars pulkaåkning så somnar man bra, det vet ni. Efter frukost och några flickflack på tv-mattan med pappas hjälp så var jag nyttig en stund med böckerna innan vi mötte Rasmus och anders på forum, kollade läget och åt lunch. Lyxigt men det fick passa helt enkelt. Hem för mer pulka med tuva och ella. Märker att jag kan ta (och har ju faktiskt alltid gjort, på alla sätt) några varv på egen hand på eget sätt om jag inte är med på vad andra kanske får för sig i stunden, och det är både bra och viktigt, även om det inte behöver vara nåt fel på vad nån annan hittar på. Nå. Nåt som pappa bara kom på. Sen varm choklad hos tuva och så hastigt ett besök hos beata som jag inte träffat på länge. Hon hade fyllt år och jag gick över med ett B! Mamma och Micke kom till vändplan och dags för kantat. Kram och gonatt för den här helgen, tack alla på alla sätt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0