180124 underbart är sport

Träffade Magdis, hennes syster och mamma, tillsammans med mamma på Dieselverkstan och åkte skridskor på plastis, bara sådär skönt en måndag. Härligt i snön. Basket tisdag och det trillar på. Snart ska jag nog prova en match. Flera av de andra tjejerna som också är nybörjare har provat, men jag ville ha lite mer koll först sa jag när det kom på tal. Och varför brådska. Idag hade vi pulkåkande på programmet i skolan och jag åkte med min snow rocket som jag gillar så. Åkte även lite efter skolan i blasket med Sandra innan jag gick hem och mötte pappa. Hade en fin kväll med bra snack och lugn o ro. En sväng till tempo och så ville jag bli buren på axlarna hem, som vi gjorde så mycket förr. Än går det... Dusch och nervarvning, somnade till handboll. Sport sport sport... E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0