180603 här o nu

Oj vilken helg! Igen! Kolmården minsann i lördags. Trotsade värmen och drog, och det gjorde vi rätt i. Vinkande björnar och bergodalbanan wildfire igen!!! Ni kommer ihåg från förra året när jag och pappa var där med Staffan och tjejerna. Som jag gladdes, och de andra kantaterna, även om det var lite läskigt för oss, går ju så himla fort. Ett välbehövligt dopp i sicklasjön när vi kom hem fick vi. Idag var det poolparty på Mickes håll och det är inget jag tackar nej till... Säger nån bad, säger jag ja. Missade farfars kalas men ringde honom imorse och grattade. Nån ordning får det vara. Ikväll fick jag träffa tuva igen som varit i Grekland. Härligt att ses igen. Klimatet är nästan tropiskt. Kom lite pytteregn och luftfuktigheten är som i Thailand. Lite blandade känslor har de vuxna kanske. Det är förmodligen naturen som inte riktigt mår bra, samtidigt som det är underbart med värmen i detta kalla land. Och hur ska sommaren gå?... Jaja, här och nu, det är jag världsmästare på. Jag tror man kan lära av mig. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0